Administrare Personal
si Salarizare


Atunci cand te ocupi intern de partea de administrare a personalului, de salarii si de toate documentele de care este nevoie, aloci resurse valoroase ce ar putea fi folosite intr-un mod mult mai eficient pentru cresterea afacerii.

Noi venim in ajutorul tau, ne ocupam de toate aceste lucruri pentru a te ajuta sa-ti reduci costurile ce tin de administrarea de personal si salarizare, si sa-ti oferim timpul de care compania ta are nevoie pentru a se dezvolta.



Atunci cand te ocupi intern de partea de administrare a personalului, de salarii si de toate documentele de care este nevoie, aloci resurse valoroase ce ar putea fi folosite intr-un mod mult mai eficient pentru cresterea afacerii.

Noi venim in ajutorul tau, ne ocupam de toate aceste lucruri pentru a te ajuta sa-ti reduci costurile ce tin de administrarea de personal si salarizare, si sa-ti oferim timpul de care compania ta are nevoie pentru a se dezvolta.

Beneficii


Servicii de Administrare Personal si Salarizare:

Primul pas spre atingerea oricarui obiectiv este intelegerea nevoilor si a activitatilor desfasurate. Din acest motiv, primul lucru pe care il facem este un audit complet de documente si procese de resurse umane. Analizam cu atentie tot ce s-a realizat pana in prezent in cadrul companiei, verificam respectarea legislatiei dar si corectitudinea informatiilor in zona de administrare personal si salarizare.

Beneficiezi de acest serviciu in mod gratuit in cadrul unui contract de servicii de administrare de personal si/sau de salarizare, sau il poti achizitiona separat, contra cost, ca serviciu de sine statator. Suntem flexibili si ne dorim sa iti oferim exact ceea ce ai nevoie!

Daca alegi sa externalizezi la noi activitatile ce tin de administrarea personalului si de salarizare, ne vom ocupa de toate actele care iti sunt necesare pentru a-ti desfasura activitatea cu usurinta, in limitele legii.

Intocmim dosare de personal, contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii interne, documente pentru suspendarea sau incetarea contractului de munca, rapoarte legate de personal, diverse adeverinte plus multe altele.

In plus, iti inregistram compania in Revisal pentru intocmirea, completarea si transmiterea corecta, legala si la timp a Registrului. Obtinem userul si parola necesare pentru depunerea online a Registrului General de Evidenta a Salariatilor, intocmim dosarul si realizam toate demersurile necesare la Inspectoratul Teritorial de Munca.

Astfel, tot ce iti ocupa resurse importante ce pot fi folosite intr-un mod mai efficient, se muta la noi!

Servicii de Salarizare

Preluam de la tine toate activitatile ce tin de salarizare si iti oferim in schimb o resursa importanta: TIMP! Astfel, tot ce tine de:

Verificarea si procesarea tuturor documentelor pentru calculul salarial (pontaj, certificate medicale, concedii fara plata, suspendari sau altele)
Efectuarea calculului salarial corect, legal si la timp
Transmiterea documentelor de plata a salariilor - stat de plata, fluturasi de salarii, centralizator, ordine de plata a contributiilor si impozitelor
Transmiterea fisierelor penru comanda tichetelor de masa, si/sau transmiterea comenzii de tichete catre furnizorul agreat
Generarea si transmiterea declaratiilor la autoritati
Intocmirea de rapoarte specifice salarizarii (niveluri salariale, niveluri de venit, bonusuri, cost total cu forta de munca, concedii medicale, grad de absenteism, timp de lucru sau altele)

se muta la noi!

Impreuna, eficientizam activitatea companiei tale si iti oferim resursele de care ai nevoie pentru dezvoltarea business-ului tau / afacerii tale!

parallax background


Contacteaza-ne


Noi stim mai bine ce sa facem, cand sa actionam, cum sa procedam astfel incat la dvs. sa ajunga numai candidatii care au trecut deja prin filtre de selectie. Va putem aduce candidatii potriviti la termenele asumate.

Cere oferta